ANNONS
Av Redaktionen, Publicerat för 5 år sedan.
Hammarby Fotboll har som mål att, tillsammans med våra partners, dubbla omsättningen på merchandise och Bajenprodukter inom fem år.
– Vi har i dag våra bästa avtal någonsin på merchandise vilket betyder att förutsättningarna är goda för att öka lönsamheten rejält, säger Joakim Ståhl, Hammarby Marknad.
– Med starka varumärken och lojala grönvita partners ska vi hitta en rätt mix av merchandise som ska stärka varumärket och stolt användas av våra många supportrar, konstaterar Joakim Ståhl och fortsätter:
– Intersport tillsammans med Craft kommer vara loket på vår resa mot målet. Med ett större utbud på textil, fler butiker, bättre webbshop och inte minst vårt stora souvenirshop på Tele2 Arena i samarbete med vår leverantör Frans August är ett första steg i rätt riktning.
Den nya webbshoppen bajenpremium.se är tänkt som förstaklassvagnen bakom Intersportloket. Där hittar man snygga, stilrena Bajenprodukter till resan, grillen, köket, hemmet, födelsedagsbarnet med mera. Likaså Kennedys fina glas och Jobmans workwear.
– Att vi är första klubben i Sverige som säljer Bajenprofilerade arbetskläder känns naturligtvis spännande och rätt med Hammarbys historia, säger Joakim Ståhl.
– Det känns också väldigt bra att våra partners ombesörjer i princip all försäljning, butiker, hemsidor, beställningar, lager, frakter, hantering och så vidare vilket gör att Hammarby Fotbolls kostnader är minimala. Att New Wave Group äger Craft, Jobman, Orrefors och en rad andra bolag som vi använder, betyder också att nära varenda krona som spenderas på merchandise hamnar i Bajenland.
Foto: Peter Jonsson
Publicerades för 1 år sedan
Publicerades för 1 år sedan
Publicerades för 1 år sedan
Publicerades för 1 år sedan
Publicerades för 1 år sedan
Comments